Rok 2020 zapamiętamy z powodu pandemii oraz idącej w ślad za nią niepewności i kryzysów. Spadki wpływów to już nie tylko prognozy, ale codzienność. Na szczęście są branże zdające się przeczyć wszechobecnej recesji – jednoślady: motoowery i motocykle. Ponownie jak w roku ubiegłym najpopularniejszym motocyklem elektrycznym w Polsce został Super Soco TC Max!
MOTOCYKLE ELEKTRYCZNE OPIERAJĄ SIĘ RECESJI
Wg raportu Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego W całym 2020 roku zarejestrowano 40 155 nowych jednośladów czyli więcej o 4,9% niż w roku 2019. Na polskie drogi wyjechało też 2833 nowych „elektryków”.
Choć jeszcze kilka lat temu na palcach jednej ręki można było policzyć jeżdżące naszymi ulicami pojazdy z napędem elektrycznym dziś jest to jeden z najszybciej rosnących segmentów rynku, a w dobie co raz większej ekoświadomości, wszechobecnego sharingu i zmieniającego się podejścia Polaków do miejskiej mobilności, swoje elektryczne pojazdy wypuszczają największe stajnie motocyklowe świata.
SUPER SOCO PONOWNIE NR 1 WŚRÓD MOTOCYKLI ELEKTRYCZNYCH
Jednak podobnie jak w 2019 roku, tak też i w 2020 BMW, KTM, a nawet… Harley Davidson oddać palmę pierwszeństwa debiutującej na naszym rynku marce Super Soco.
Super Soco TC Max – najpopularniejszy motocykl elektryczny w Polsce 2019 i 2020 roku || fot. Szymon Florek
Według raportu Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego to właśnie Super Soco została najpopularniejszą marką motocykli elektrycznych w 2019 roku w Polsce.
Sukces jest tym większy, że wszystkie rejestracje dotyczą jednego modelu – Super Soco TC Maxa.
Przyczynia się do tego wydłużenie sezonu i utrzymująca się sprzyjająca pogoda ale również fakt, że jednoślady zapewniają zdecydowanie większy dystans społeczny niż komunikacja miejska czy podmiejska. Pozwalają też zwłaszcza w okresie letnim, na poczucie swobody w dostępie do natury. To może ogólnie przyczyniać się do podbudowania zainteresowania tymi pojazdami – czytamy w raporcie PZPM
SUPER SOCO TC MAX
Twórcami elektrycznych motocykli Super Soco jest grupa byłych pracowników Hondy, którzy poświęcili się pasji i dziś pojazdy tej marki obecne są w ponad 50 krajach na całym świecie. Pierwszy elektryczny odpowiednik klasy 125cc TC Max zaprezentowany został podczas mediolańskich targów EICMA w 2018 roku. Autorski projekt silnika o szczytowej mocy 5000 W, 180 N.m. momentu obrotowego oraz odważny design w stylu cafe racer sprawiają, że można zakochać w nim od pierwszego ruchu manetką.
Na decyzję o zakupie właśnie TC Maxa wpłynęła też z pewnością wyjmowalna bateria z płaskimi ogniwami litowymi, pozwalają przejechać nawet 110 km na jednym ładowaniu.
Importer Super Soco w Polsce wraz z dealerami dziękuje za zaufanie i zapowiada, że w 2021 roku również zamierza „elektryzować” swoimi pojazdami!